Suggesties en klachten

Kunnen wij verbeteren, bent u ontevreden?

Laat het ons weten!
Omdat wij onze dienstverlening altijd willen verbeteren en optimaliseren, is uw mening heel belangrijk voor ons. Suggesties, klachten en commentaar kunt u ons altijd voorleggen.

Suggesties

suggesties en klachten

Heeft u suggesties voor onze webshop, onze klantenservice, ons assortiment of voor een ander onderdeel? Neem contact op met onze klantenservice via het contactformulier of stuur ons een e-mail. Wij stellen uw mening erg op prijs en behandelen iedere suggestie serieus en geheel vertrouwelijk.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:

Brienissen Groen
T.a.v. de Directie
Tielsestraat 92A
4043 JT Opheusden

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.